Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







Exam ! go far away from me -.-
Tuesday 1 May 2012 | 08:09 | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM and HYE (!)

walamakkk , tittle dia mengancam beb
kau ada ? hee :P

esok mula exam ! seriusly , aku terkejut ! cehh , padahal dah lama dah tahu esk exam
awat awal sangat exam tahun nie start >____< mencikk ahhh 

aku tak get ready lagi nak exam lahhhh~ aku tak selesa lahh nak study ini kan lagi nak exam -.-
siapa tahu keadaan aku skrg nie ? TUHAN SAJA YANG TAHU (T_T)

DEMAM EXAM ? 
adakah aku dalam golongan demam exam ? 
sampai2x kene demam campak keladi --' teruk kan aku niee ? belum lagi SPM nanti . 
moga2x xd pape terjadi masa SPM nanti . AMIN :D

tapi aku terpaksa jugakk pergi sekolahh dengan keadaan aku yang mcm gini . 
kat rumah boleh lahh garu sana sini . KAT SEKOLAH ?
mana maruah aku nak garu sana sini tengah2x exam? cehhhh , mcm teruk nohh je -.-
kau apa tahu aku teruk ke tak ! --'

aku takut, aku takut nak exam ! tapi lagi aku takut dekat Tuhan :p
*itu lain ceritalahhh kan -.-

dah lahh , sejak menjakk nie aku asyik tak datang sekolah je .
orang semua sibuk buat ulangkaji dalam kelas , yang aku asyik tak dtg sekolahh -.-
mmg teruk lahh kan result mid-year aku kali niee --'

aku nie makin nak SPM makin rasa macam ______ ishhhh -.- 
aku ingat lagi masa darjah 6 nak USPR , kemain study hari2x lagiii (lagi2x math)
sekarang ? haremmmm aku nak buat mcm tu --'

kenapa aku tengok kawan aku pandai ? aku ? arghhhhhh~
malas aku nak cakap semua tu , malas nak ungkit (!)

k ahh byee -.-
MOOD : nyampah + serabai + malas tahap gaban doe !
rasa macam nak nangis sbb esok dah exam 

p/s : confirm2x result aku kali nie serabai-gabai 

ASSALAMUALAIKUM-.-

GOOD LUCK UNTUK KORANG YANG NAK EXAM JUGAKK . JANGAN JADI MACAM AKU -.-



Older Post | Newer Post