Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







Tuhan Maha Mendengar ♥♥♥
Sunday 29 April 2012 | 03:49 | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM :)
and Salam Sejahtera to all readers .♥

how are you ? hopefull you guys semua sihat2x hendaknyaa :)

bulan nie aku dilanda pelbagai dugaan . aku tak berapa sihat . mula2x demam biasa2x je . then last week aku demam+selsema+batuk . :(
isnin lepas aku tak sekolah , aku pun pergi lah jumpa doktor , then kene amek darah . mula2x nerbess gila *first time nie kne amek darah* 
nurse tu pandai amek hati , dy ajak aku berbual , so mmg tak rasa sakit pun tauu (!)
mmg rasa mcm nak amek darah lagii . hehe
then doktor kata aku takde pape , just demam biasa je :) Alhamdulillah lah masa tu :D

isnin kan aku jumpe doktor kan ? pastu hari rabu , satu badan aku ada bintik2 . gatal2x pulakk tu --'
tapi aku still sekolahh , hari khamis je aku tak sekolahh . hari jumaat aku sekolah balikk *rindu 
malam hari jumaat tu aku g klinik lagii . sebab badan aku mmg dah byk bintik2 then gatal gilaaaaaaa >__<
TUHAN SAJA TAHU
malam tu g klinik mahmudiah dekat blkg kubur tu~
doktor tu suruh g amek darah *see Tuhan makbulkan doa aku*
tapi lepas aku kena amek darah utk kali ke2 nya , mmg aku taknakkk amek lagiii >__<
nurse tu tak mcm nurse yg mule2x . dah lah ganassss . sakit gilaaa . still lenguhh lagi tgn aku nie -.-
last2x doktor tgk result darah aku tu dy kate xd ppe pun . errr--'
doktor kata mybe aku kene DEMAM CAMPAK KELADI !

BTW , ramai gila tak pernah dgr nama demam tu ~
ok pape je lah , kalau xpernah dgr , g search je kat google sanee --'

YA Allah , Ya Tuhan ku , sembuhkanlah penyakitku ini  . berilah kekuatan kepada ku agar aku dapat menghadapi ujian Mu dgn Sabar dan Tabah :) Amin

 aku demam rindu kot* hhaha . demam rindu aku tersangatlah teruk kan ??
haha *just kidding je lahh :P

p/s : skrg nie masih lagi terasa kegataln nyee . maaf Mama , kalau indah ter-merengek setiap malam, sebab indah tak tahan sangat ; gatalll :'( maaf , jika menyusahkan mama :(
indah pun taknak bende semua ni terjadi , tapi Kuasa Tuhan tiada siapa boleh halang .

nota kaki gatal : i think now i miss him :p
byeee ^_^

semoga kau cepat sihat murni ♥
next week dah exam , goodluck to all and especially to you SN 

byee . 
ASSALAMUALAIKUM ^__^

Older Post | Newer Post