Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







what will happen ? ^-^
Tuesday 7 August 2012 | 00:01 | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM w.b.t .
*hey hey heyyyyy :D

okay i know , mesti semua orang tengah busy kat meja belajar kan ? sama lah dgn aku :p
*amek kesempatan jap je nie nak update blog

see the titlle ? okay , apa yang ada dalam kepala otak korang bila tgk baca title nie ?
*APAAA? ADA AKU KESAA ?  aku pn tak kesa kau kesa ke takkk :) herr

oh yeahhh , firstly benda yang akan berlaku that is TRIALLLLLL SPMMMM
*pengsan kejap --'
nothing to say about trial spm >.<

secondly is RAYAAAAAAA . kan ? mesti ada yg terlintas dlm otak korang pasal raya . dah buad preparation ?
satu je yg aku nak tanya :
baju raya warna apa ? hihi ^,^v
kite kelabuuuu ♥ hewhew

thirdly , *pikir jap apa yg akan berlaku ekk ?
lepas raya mesti lahh tak lama lepas tu REAL SPMMM -,-
pastu dahhh tak sekolahhhhh ^___^
lepas dah berhenti sekolahhh , kot2x PLKN pulok nty panggil . *tak sabar menunggu* hihih

  • finally is sentiasa mengingati hari kematian adalah lebih baik . betul kan ? ye lah , kalau kita ingat hari mati kita , kita mesti nak buat kebaikan sentiasa kan (tp nawaitu mesti kerana Allah) mcm satu ayat nie ada menyatakan :

Beribadatlah Seolah-Olah Anda Mati Esok
 ok , setakat nie je aku update --> post for this entry .

Sesungguhnya yang baik itu datang drpdNya , yang buruk itu datang drpd diri saya sendiri .
*yang baik kita jadi kan tauladan , yang buruk kita jadi kan sempadan


ASSALAMUALAIKUM w.b.t
selamat berpuasa dan selamat menjalani ibadah dengan sempurna :)

Older Post | Newer Post