Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







today ;')
Thursday 28 June 2012 | 02:54 | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM ! yooo~

apa ? apa ? rindu ? alahhhh baru bpe hari tak update dah rindu ~ haha
PERASAAN JE AKUU NIEE >,< hakss
 tak sampai sebulan lahh aku tak updates , malas sebenarnyaa nak updates .
huru hara jadi nyaa dgn blog aku nie . twitter aku pun sama jee ~
actually , aku tak tahu nak update apa .

ada terniat nak update pasal result tapi tak payah lahh kan . tak proud pn dgn result aku tu ~
ada terniat nak update pasal cuti itu hali (hari) dekat melak tu tp dah lama sangat daaa~
ada terniat nak update pasal 'kawan' tp tak tahu nk cakap apa ~
ada terniat nak update pasal dia , tp malas , nty org kata ape pulokk --' (aku nie bukan suka jakon2x pasal relay bagai nie, nty org kata gediksss pulokkk)

okay senang cite gua memang malasss da !

nak cite sikit lah kan story hari niee >.<
dr pagi smpy pukul 12.00 tghari cm bese je . perhimpunan belajar rehat belajar bla bla bla ~
sbnrnya aku puasa hari nie . then pukul 12 ada perjumpaan pandu puteri yg tak berapa puteri tu -.- hha
cari cikguu . jumpa pun ckgu . nama ckgu tu prema . then kene cari ckgu lagi 1 .
ktorg ( maria, azura, aku) cari ahh . maria je 'agak' tahu muka ckgu pandu puteri lg 1 uh ~
nama dia elly kot*
ktorg pn cari lahhh . pegy bilik guru , xde .
pegy blok baru dr tingkat bawah ke atas , tingkat atas ke bawah *pusing satu blok uh , punnnnnn xde .
pegy blok lama (blok form3) uhh punnn takdee .
pegy makmal KH , ckgu haslina kata cikgu elly tu dkt bilik guru bangunan baru .
ktorg pun pegy lah bilik guru uh balikk . tp takde pun --'
jap ag terselisih dgn ckgu mariam . ktorg tnye ar nmpk cikgu elly tak ?
nak tao x ckgu mariam kata apa ? cikgu elly ? nama sy kenal , tp org nye xprnh nmpk kot . uhh --'
tp ckgu mariam uh kata 'cuba cek kt list ckgu tak dtg hari nie. sbb sy td mcm t'nmpk nama dy'
jap ag ktorg tgk .
nak tao tak apa dia ?
cikgu tu MC lahhhh
yg ktorg dahhh hurmmm --' dah lahh skip P n P . aduhh !
tinggal bpe minit ag nak hbes, nak blek . so ktorg stay je la kt tunas . pastu semua da kehausan >.<
yg aku "haus haus haus , tak larat :'( "
lastly , aku buka puasa jugakk. minum lahh air jambu . hhi .

then ptg 1.30 ada kelas addmath . uhh --' k time tu perut da senak dgn air jambu n kopok lekor . hha
>.<

p/s : niat xnak buka puasa sbnrnya , tp aku betul2x tak larat ! so tak kan nak paksa , nty aku pengsan kangg . hha . lgpn aku nie bkn nye sje nk bukaa . hee

okayy lah saja je nak updatee :D
takde function kan baca blog aku nie ? hha

ASSALAMUALAIKUM :) yoooo~

Older Post | Newer Post