Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







Tuhan telah beri Ujian kepadaku .__.
Friday 27 April 2012 | 03:24 | 2 comments
ASSALAMUALAIKUM :D

sorry , bukan niat aku nak buat begitu rupa , begini rupa --'
if you know , i'm very2x sensitf . *dari semua sudut KOT*

semua *ada beberapa* status yang kau updates , aku terasaa . sebab aku punya perasaan that why aku terasa :D
''siapa makan cadburry , terasa coklatnyaa''

mungkin aku perlukan masa yang panjangggg tak brpe pnjg kot* tertakluk pada terma dan syarat :l

aku taknak bende yang lepas berlaku pd utk kali keduanya.
aku pun xd niat nak jadi mcm tu ~
macam aku cakap tadi aku sangat terasa , only that .

yang mana aku terasa ? hmm , xperlu aku bgtahu kot . no need ._.

kalau kau nak hate aku mcm yg kau ckp dekat fb tu , its up to u .
segala perasaan bagai tak boleh dipaksaa :)

about relationship uh , aku tukar its not mean our friendship its overr . just ada smething yg kau xperlu tahu knpe aku tukar relationship . :)

p/s : jodoh aku kwn dgn kau , aku taktahu sampai mana . sama juga ajal aku .#bukanNakMintakBelasKasihan#
just i wanna to say sorry , if kau sakit hati dgn aku .

bhaiiii --'


Older Post | Newer Post