Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







I want to be like ? what ? errr --‘
Friday 20 April 2012 | 05:13 | 0 comments

Okay , what i want to be ? *k seriusly , my english very2x weak --‘ hehe

Siapa ada angan2x ? i think semua ada angan2x masing2x kan ? that true, right ? :D
hang nak tao x angan2x cek apa ? lau nak tao teruskan scroll ke bawah dan bawah yee :p kalau xnak boleh tekan tab X je . terimas kasih . hihi ^^

Angan2x uh kira nya macam sesuatu yang di inginkan kann ?

if i can , i want to like friend who always caring with others friend
~ Macam ....urmm*pikir jap :p  macam ...... ye lah macam kawan yang selalu care pasal kawan dia . kawan dia susah , kita always tolong dia walau kita actually tengah dibelengu dgn kesusahan jugaa . 
~kawan yang tak kesa apa2 yang kawan dia buat , yang penting kawan uh tak pernah lupakan dia , and kita tak pernah lupakan kawan .

always be happy when beside with ALL friend ^^
~macam .... kiranya tak kesa sesiapa pun kawan2x kita uh , kita always happy dgn mereka   gelak ketawa , sedih kecewa pun sama2x . kawan2x happy , kita pun happy .tp kawan2x sadiss , kita *bukan sadis jugakk* tp kita akan always make they happy :D (ohh yeahhhh)

always be sporting whatever i do with ALL friend ..
~macam ? yelah , ingat aku nie sporting sangat ke ? *mmg tak ahh kan ;/ setakat dekat fesbukkk @ twitter @ blog nie apa lahh sangat . ce...face to face , aku rasa aku mampu sengih2x je kot mcm kerang busukk . HAHA k finee :s
~kawan yang tak pernah ungkit apa2x yang pernah kita bg dekat kawan2 yang lain --‘ 
~kawan yang sporting and bukan malu2x kucing =.=

actually , i dont like to lie my friend or gurau2 yang terlalu kasar .
~ seriusly , aku tak berapa suka . but itu lah kenyataan nya yang perangai aku sedemikian :p lie?? Ehh , bukan penipu besar lahh . maksud nye .... *pikir jap. Alah biasa lahh konon2x nya nak gurau2x kan . harap kawan2x aku tak kesa . heheh ^^
actually , ada lagi sifat2x yang aku inginkan pada diri aku . just semua nya tak tercakap . tak pandai nak luahkan dgn kata2x --‘ *cehhh , HAHA :p

tuntasnya , itu semua hanya angan2x semata-mata , sebab kenyataan nya aku bukan lah kawan yg sebegitu :/  actually , ada sorang dua kawan nie *tp xpernah rapat puns :p* aku suka tengok persahabatan mereka . caring , sporting , macam yg aku senarai dekat atas tu lah and ramai kata ‘sweet’ . okay yg tu no komenn --‘ .
ehh , bukan aku tak bersyukur dgn sifat semulajadi yg Tuhan bg dekat aku , aku bersyukur sgt . Cuma iyela tu angan2x aku jee . 
okay ahh , aku tahu entry nie mmg very2x nonsense . tak suruh baca pun ! >_<
k bhaii . ASSALAMUALAIKUM ^^ 


Older Post | Newer Post