Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







Welcome to April 2012
Saturday 31 March 2012 | 09:58 | 0 comments
Assalamualaikum
jawab jangan tak jawab ! haha

Alhamdulillah , syukur kepada Ilahi kerana memanjangkan umur ku sehingga kini :)
u guys apa khabar sehat ? mesti ramai yang dah nak demam kan ? biasa lah cuaca tak menentu skrg ni .
*bukan nak mendoakan korang sakit .
saya pun tengah demam nih . hidung pun selsema ni . nak bernafas pun kadang2 kene ikut mulut *susah jugak kan --'

SELAMAT TINGGAL BULAN MARCH yang penuh dugaan dtg tanpa henti :'(
Alhamdulillah saya mampu mengharungi dugaan dgn penuh kesabaran *kdg2 uh TERnangiss ^^v

dah bulan april ehh ? Subhanallah , masa berlalu dgn pantas .
dalam fikiran ni bila sebut bulan 4 je , terus terfikir birthday org2 yang saya kenal .

 1 APRIL- kawan lama saya yang saya rindui *FAKHIRA . happy birthday to you dear . imy ily :)
5 APRIL- my foster brother, happy becoming birthday abg akmal . May Allah bless u :) lama tak jumpe . haha :p
9 APRIL - birthday mama saya <3 happy becoming birthday mama :) May Allah bless you :) smge sehat selalu .
12 APRIL
- adik saya punya birthday . mimie happy becoming birthday. smge lepas ni tak degil begedil yeeee ;p hahah

ada yang birthday bulan april lagi ke ? ok mestilah ada . ingat tak ingat , kenal tak kenal je . hee~ happy birthday jugaa lah ehh :)

lagi3x nak hupdate ape --'' ?
actually , ada something nak hupdate lagi niee . tp lebih baik nya takpayah lahh . biar Tuhan dan saya je yang tahu . *jangan tanya2 lagi k :p


okay , itu je lahh yang saya boleh update .
p/s : ramai jugak saya tengok orang tengah bahagia dgn couple dyorg ! *errrr--'' but not me k bhaiii :p

ASSALAMUALAIKUM ^^v


*k saya sengal + serabai . abaikan jeee gambar yang tak senonoh nie errr--'

Older Post | Newer Post