Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







holiday comes wit me babe :)
Friday 9 March 2012 | 00:15 | 0 comments

ASSALAMUALAIKUM :)

walamak ! dengar je cuti terlompat semua budak sekolah .
cuti seminggu je okay . tak mau lebih-2 . cuti jangan notty2 okay ! haha

mula-2 plan cuti ni nak hang out dgn kawan . main bowling . itu plan dari bulan 1 .
okay mula2 mmg eksaited nak keluar ramai2 . tapi skrg sumpah takde mood nak keluar .
so aku buat keputusan cancel kan ajeee plan tu ye dakk ?
ke ade yang nak ganti kan tempat aku ? hehe .

tapi tak tahu lah kan aku dah cancel kan plan nih . then dyorang yang lain BUAT PLAN LAIN TANPA AJAK AKU .
dahh masak dah dgn plan dyorg tuh .
kalau cuti tak keluar mmg taksah kan ? okay-II . aku pun :)

okay , plan tu aku mmg nak cancel kan .
 then aku plan nak duduk rumah tenang kan fikiran walaupun fikiran nih dah tenang sebab ada orang sudi mendengar dan memberi nasihat kepada aku . nak tahu siapakah hamba Allah itu ?

Muhammad Akaml Bin Abu Bakar :) i called him abg akmal .
dia , aku dah anggap macam abg aku sendiri . dn mungkin kalau aku sedih/ susah , dia yang aku cari !
family ? act aku mcm x boleh nak cerita kan apa2 face-to-face .
 mcm tak berani , takot tiba2 airmata meleler dpn org tuh .

so dgn abg akmal ni pn aku cerita dekat fb je . face-to-face mmg tak ahh . malu --''
*lawak2 , da besar pn malu2 lagi kan . :D
sbnr nye masa aku cerita dgn dia , air mata dah pn meleler T_T
*dy tak tahu pn

tp skrg aku dah tak nak sedih2 ag .
dia suruh aku cari SAHABAT .



susah woo nak cari sahabat yang betul2 sahabat . memeyh ar . huhu :)
tapi kalau teman (lebih dr kawan) adalah 2 orang . aku syg sangat dekat mereka ! hope korang tak jauh dari aku .

so thank you very very very muccchhhhh dekat abg akmal sebab sudi dengar , sudi bg nasihat and happy kan adik .



okay thats all for today . aku dah tak tahu nak cakap apa lagi . sebab semua nya dah diluahkan di fesbukkk .
bila dah sedih mmg senang nak keluarkan kata2 yang best kan . haha

okay .
bhaii
ASSALAMUALAIKUM :d

Older Post | Newer Post