Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







for you , ''friend'' --'
Friday 9 March 2012 | 23:59 | 0 comments

ASSALAMUALAIKUM semua :D

seronok tak cuti ? untunglah u guys ada yang jalan-jalan pergi bercuti walau seminggu je cuti ! kan ?
bagi lah ole-ole sikit dekat sini . hee
ada yang cuti dengan family , dengan kawan-kawan , yang cuti dengan buku pun ada tau !
almaklumlah , dah nak SPM lah kata kan . kan ? huhu
tapi aku bercuti dengan fesbukk and blog je lah . haha :p
*okay , sumpah cikgu ada tinggal kan homework yg banyakk kot*

ehh ! dah jauh dah dengan TITLE nie ! ish2 . sorry !

okay ! this entry untuk kau 'KAWAN'
kau baca ke tak baca aku tak kesa !
tapi tak tahu lah kalau ada yang kepoci , dah baca entry nie pastu terkedek2 cerita kan dia . kan ?


# kawan ! kalau aku ada melakukan kesalahan . aku just nak kau maaf kan aku .
setiap manusia tak kan lari drpd melakukan kesilapan , begitu lah jugak aku dan kau !
aku dah lama perasan kerenggangan ini .
tapi lama-lama macam ada tembuk je dekat tengah-tengah .
kau perasan atau tak ? Tuhan saja yang tahu .
i think aku mmg dah tak important utk kau .
lagi pn setiap persahabatan tak bole nak paksa2 .
"kau kene jadi sahabt aku jugak , tak kira kau nak ke tak"*xprnh ada paksaan in friendship kan . :)
so , dlm hidup aku never have word of "paksa" dalam persahabatan atau perkawanan .
apa-2 pun , aku just nak minta maaf dari hujung rambut hingga ke hujung kaki .
halal kan makan minum , ilmu , duit dan segala nya :)
one things , aku harap jangan pernah kau lupa kan GENG yang pernah kita tubuhkan dulu , walaupun mungkin kau dah tubuhkan group baru :) #




Older Post | Newer Post