Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







please give my pendrive back ! :'(
Monday 9 January 2012 | 03:21 | 1 comments
ASSALAMUALAIKUM :'(

 
 
tolong pada sesiape yang TERamek atau mmg sengaja amek pendrive muni ,,
muni merayuuuuuuuuuuuuuuuu sgt , pulang kan lah balik ,.
muni perrrrrlllllluuuuuuuu sgt2 pendrive tuh~

dlm pendrive muni tuh ada maklumat pentinggggggggg sangatttttttt-2 ,,
next muni kena hantar kat cikgu ,,.
kerja kursus PA muni ada dalam tuh~
muni tolong sgt ...
nak ke muni melutut minta anda pulang kan balik pendrive muni ????? ( aku ada maruah diri , taknak aku melutut kat manusia , baik aku sujud kt sejadah )

secara live tadi , muni sgt sedih dan TERmenangis dpn kawan-2 (ananda, azura, pika, maria, badrul) sbb kerja kusus muni dlm tuh (sedih gler ! semalam tauk ! aku siap kan kerje kursus tuh ! dr kol 4ptg sampai 11mlm ) tauk tak brpe jam aku dok hadap laptop nih ? 7 JAM ,TANPA MAKAN DAN MINUM !

mustahil , kalau muni kate prndrive uh tercicir atau tersalah letak dkt rumah ,,
muni sntiasa bawak pendrive tuh bersama dgn pendrive muni lagi satu ,, lau hilang mesti dua2 sekali hilang ..
lau tercabut , MESTI gegelung kcik cm keychain uh terbukak sikit ...
 
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
YA ALLAH , tolong lah hamba-MU ini ya Allah ..
berilah petunjuk pada ku di manakah pendrive ku berada ..
aku sangat memerlukan pendrive itu ..
kenapa ada saja manusia yang dengki dengan aku ,, kenapa ?
apa salah aku ? aku tahu mmg ramai yg tidak suka berkawan pada ku , tapi KENAPA ?
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++



p/s : TLG LAH PULANGKAN DGN SEGERA DAN DGN CARA YANG BAIK ! muni tak kan marah kalau orang tu jujur sejujurnya dgn muni yang dia mmg amek pendrive muni .. kali ini aku tak penting kan perasaan aku , aku lebih penting kan kerja kursus itu..
 
pleasee !!!
 

Older Post | Newer Post