Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







blog yang aku sukaa ~~
Sunday 23 October 2011 | 02:31 | 1 comments
ASSALAMUALAIKUM :D

sudaa lame kan aku tidak meng-hupdate belog aku niee ..
rindu tak ? rindu tak ??
hekhek
tak berkesempatan lah nk meng-hupdate , tatao nk hupdate ape ,
lagi pun skrg nih aku tak lagi on9 gune notebook aku tuh ,,
aku gune laptop abg aku jerr ..
so dlu slalu lw nk hupdate blog kt notebook memeng berejam lamenye ,
skrg nk on9 lame2 pn takot ade org bising pulakk.. heheh
sorry dear da lame tak menhg-hupdate kamuu ,, hihih

selama aku tak meng-hupdate blog aku nih , ape lagi terjah lah blog2 org kan , tak de keje len kan..
ngee~

suke lah tgk blog >>lyssa<< dia tersgt lah rajin meng-hupdate2 nih kan ,,
dgn dia punye tutorial nye lain kan .. so simple blog but nice .. walaupun pink colour .. heheh
manyak lagi blog yang cantek2 , cun2 ,

meh sini aku aku senarai kan (bukan nak sertai SEGMEN , SERIUS BLOG INI MENARIK PERHATIAN AKU ! yg lyssa anjur kan >>KLIKK<< lagi pun daa exoired pun haha , ketinggalan zaman tol aku nie kan

okayy , meh lah terjah sekali blog yg aku suke , blog santek , cun , ensem .. heheh
 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
mule2 sudahh tentu lyssa nye blog kan ..
5) aida
8) cici
10) ila
11) zura
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

law rajin followw lah sekali blog merekaa ,,
p/s: sorry lau blog korg cantek tp aku tak senrai kan , mgkin terlepas pandang .. hehe

semuaa nya blog cantek2 belaka tak mcm aku nye blogg , bese je kan ,,
okay lah selamat menterjahh ..
hahah

ASSALAMUALAIKUM :D

Older Post | Newer Post