Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







ready ???
Thursday 18 August 2011 | 01:00 | 0 comments
hye kawan2x ..
ape macam , raye tinggal ag 11 ari kott..
da buad persiapan ke belom ??
mesti daa kan-kan-kan...

ape je yg korang beli??
baju kurung ? baju jalan ? kasot ? tudung ?
lagi ape ? mesti byk kan..
raye taon nie beli baju wrne ape??
aku taon nie 1 family wrne hijau ,,


agak2 cm nie la pattern bju aku..
 tp sedih wrne bju aku xsme sgt ngn wrne hijau..
baju aku wrne kuning ala2 hijau gak..
tp . . . . erm xpe la,,
mgkin rezeki aku taon mang wrne tu kott.
xpe2 , reda je la..xmao membazir kan..
membazir amalan syaitan..hohoho

taon nie aku ase raye xsemeriah taon2 lepas kott..
npe aku kate begitu??
cbb ketiadaan nenek ku..
nenek aku dahh tinggal kan kami semua..
nenek aku daa xad, so semua sedare-mare mybe raye taon nie x raye kt sni la(uma)..
xbest nyeee..
kg aku dekat je, kt kg kurnia jee..
xbest kan kg dekat2 je..

okeyy daa2x, xmao sedih2 ,,
soooo kite yang still hidup, mesti diteruskan khidupan kite..
hee~

raye nie xde planning ngn kwn2 lame ke ??
mesti lau ad planning ngn kwn2 lame yg da lame xjumpe,,
mesti agak segan kan-kan-kan..
hheheh

okayy2 la,, xbole nk berceloteh pnjg2 la..
perut tgh sakit nie...
sorry keyh !!

tatatititutu
<3 <3

Older Post | Newer Post