Welcome to Blue Imposible. Do Follow here. Thank you. ++Follow | Dashboard
//IMPOSIBLE







panggilan dari siapa ??
Wednesday 24 August 2011 | 02:13 | 0 comments
assalamualaikum ,
hai2x..
erm,knpe aku ltak tittle panggilan dari siapa?

cbb smlm aku dpt pggilan dr seseorg, dy soh aku cari 10 girls and 5 boys .
alhamdulillah aku da dpt 4 lelaki , 7 perempuan..
tggal ag beberape owg jek..
sape nk ????
heheh
aku senarai kan ae spe je yg aku dpt..
1. pika 
2. zura 
3. ananda
4. aida
5. maria
6. aina
7. tasya ain
8. fais
9. badrul
10. adik badrul
11. ali

hah? aku dpt panggilan dr siape?
nk buat ape aku cari ramai2..
hahahah
actually , pakcik aku yg call aku yesterday..
dy soh cari org yg ramai2 tu sbb dy ad wt knduri kawin anak dy..
huhu
soh tlg rewang2..
wuuuu, msti best kan.. masyuuukkkkk !
cbb dpt upah,, heheh
hope cukup la 11 org tu je..
nt mne tao dpt upah lbih skit ke kan..
yela org makin kurang, duit msti ad lbih..
hohoho
*ish, ape la aku nie,, aku jangkit ngn fais la nie*
heheh

x sabar nk tggu hari raya and ari utk rewang2 tu..
okayy :)
daa~ 
assalamualaikum..


Older Post | Newer Post